Vomar Club is Koning!

Jij kunt de kas van jouw club eenvoudig en geheel kosteloos spekken! Dat doe je door je Klant-is-Koning kaart aan jouw club te koppelen en simpelweg bij het boodschappen doen je kaart te scannen bij de kassa. En het kost jou niets, want Vomar maakt elk kwartaal 0,5%* van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan de club.

Op dit moment sparen er al ruim 20 mensen voor onze vereniging, maar dat moeten er natuurlijk nog veel meer worden!

Spaar nu mee voor onze vereniging MOVE

Log dan in je online Klant-is-Koning kaart omgeving in en koppel je kaart aan volleybalvereniging MOVE met de unieke Clubcode MOED2021.

Haal dan snel een kaart in onze winkels of download de Vomar-app en registreer een Klant-is-Koning kaart. Bij het registeren kun je jouw kaart dan gelijk koppelen aan je club met de unieke Clubcode. Meer informatie over de Klant-is-Koning kaart vind je hier.

Veelgestelde vragen

Wat is Club is Koning sparen?

Door simpelweg boodschappen bij Vomar te doen en bij het afrekenen je Klant-is-Koning kaart te scannen, kun je de clubkas van MOVE spekken. Vomar keert, over het totaal bestede bedrag aan boodschappen van alle leden die voor de club sparen, elk kwartaal 0,5% uit aan de club (met een betalingsdrempel van € 20,- per club, per kwartaal vanwege administratieve kosten).

Om te kunnen sparen heb je een geregistreerde Klant-is-Koning kaart nodig. Deze is verkrijgbaar in onze winkels of in de Vomar-app, zie voor meer informatie www.vomar.nl/kik. Je kunt tijdens het registreren van je kaart of later in je account je KIK-kaart koppelen aan MOVE. De code van MOVE is MOED2021.

Hoe kan ik MOVE steunen met mijn Klant-is-Koning kaart?

Heb je al een Klant-is-Koning kaart? Dan kun je in je eigen online Klant-is-Koning kaart omgeving je kaart koppelen aan MOVE. Om je Klant-is-Koning kaart te koppelen aan de juiste club heb je de unieke Clubcode nodig. Deze code is MOED2021. Als je Klant-is-Koning kaart is gekoppeld, kun je direct starten met het spekken van de clubkas door simpelweg boodschappen te doen bij Vomar.

Heb je nog geen Klant-is-Koning kaart? Dan kun je een kaart in één van onze winkels halen of in de Vomar-app een digitale kaart aanmaken. Bij het aanmelden van jouw Klant-is-Koning kaart kun je de kaart dan ook direct koppelen aan jouw club met de unieke Clubcode.

Wat is het verschil tussen kooppunten sparen en Club is Koning sparen met mijn Klant-is-Koning kaart?

  1. Kooppunten sparen
    Met de Klant-is-Koning kaart kun je bij het afrekenen van je boodschappen kooppunten kopen. De caissière zal altijd vragen of je kooppunten wil. Dit is dus altijd een keuze vlak voor het afrekenen van je boodschappen. Je betaalt per kooppunt 1 cent. De kooppunten worden op je Klant-is-Koning kaart bijgeschreven. Als je de gekochte kooppunten weer verzilverd, dan ontvang je van Vomar 6% premie. Je ontvangt dus meer geld voor je kooppunten dan dat je ervoor betaald hebt. Deze kooppunten blijven altijd van jou. Je kunt deze dus niet doneren aan bijvoorbeeld je club. Meer informatie over Klant-is-Koning kaart sparen vind je hier.
  2. Club is Koning sparen
    Met je Klant-is-Koning kaart kun je eenvoudig en geheel kosteloos ook jouw club steunen. Dit doe je door jouw kaart aan de club te koppelen. Daarna hoef je alleen maar je kaart bij het afrekenen van je boodschappen te scannen bij de kassa. Wij houden automatisch bij hoeveel boodschappen alle sparende leden doen. Dit is tijdens het afrekenen dus geen keuze voor jou als klant (kooppunten sparen is wel altijd een keuze). Na het scannen van je kaart spaar je automatisch mee. Je kunt daarnaast ook nog kooppunten voor jezelf kopen, maar dit hoeft dus niet.

Kost Club is Koning sparen mij iets?

Nee, het kost je niets. Je hoeft alleen je Klant-is-Koning kaart te scannen bij het afrekenen. Zo kan Vomar bijhouden hoeveel boodschappen er zijn gedaan en op basis daarvan het bedrag overmaken aan de club. Dit bedrag is 0,5% van het totaal bestede bedrag aan boodschappen van alle sparende leden. Vomar Voordeelmarkt maakt dit bedrag dus over aan de club. Hoe meer leden sparen en ook boodschappen doen bij Vomar, hoe meer de clubkas gespekt wordt.

Ik wil graag stoppen met sparen

In je eigen online Klant-is-Koning kaart omgeving kun je zelf eenvoudig de koppeling van je Klant-is-Koning kaart met de club ongedaan maken. Als je bent ingelogd, zie je rechtsboven je eigen gegevens, de gegevens van de club staan. Hier staat een knop bij met de tekst: Stoppen met Club is Koning sparen. Door hier op te klikken wordt de koppeling met de club opgeheven en spaar je per direct niet meer mee voor onze club. Over alle boodschappen die je tot het moment van uitschrijven hebt gedaan ontvangt de club nog 0,5%. Heb je de koppeling opgeheven, maar wilde je toch blijven sparen? Je kunt simpelweg de club dan weer opnieuw koppelen met de unieke Clubcode.

Weet MOVE dat ik mee spaar?

Nee, de club kan alleen zien hoeveel kaarten er aan de club zijn gekoppeld en wat de tussenstand is van het totaal gespaarde bedrag in de lopende periode. Er zijn dus geen gekoppelde kaartnummers of gegevens van spaarders voor de club inzichtelijk.

Kan ik zien hoeveel er voor mijn club is gespaard?

Je kunt op dit moment nog niet zien hoeveel er gespaard is voor MOVE.
Met het deelnemen aan Club-is-Koning sparen ga je ermee akkoord dat Vomar je op de hoogte mag houden over het gespaarde bedrag en eventueel nieuws rondom Club-is-Koning sparen. VOMAR laat je ieder kwartaal weten welk bedrag er is overgemaakt aan MOVE via een e-mail. Hierbij worden altijd alleen maar totaalbedragen genoemd en is dit nooit te herleiden naar individuele spaarders.